dimarts, 8 de març del 2011

Procediments d’elaboració dels instruments d’autonomia

Des de l’aprovació del Decret 102/2010, de l’autonomia dels centres educatius, les notes més visitades d’aquest blog són, precisament, les relacionades amb els instruments que intervenen en l’organització autònoma del centre educatiu: “El projecte educatiu (1)” [903 visites], “El projecte educatiu (2)” [855], “El contingut de les normes d’organització i funcionament del centre” [500], “Novetats del decret de la direcció dels centres públics” [280], “La gestió del personal docent en els centres públics” [165], “El projecte de direcció” [163], “La direcció i l’autonomia dels centres públics en la gestió del personal” [145] i “El projecte de direcció aprovat” [47].

Avui us presento uns esquemes que sintetitzen els diferents procediments d’elaboració i modificació dels instruments que intervenen en l’autonomia dels centres educatius, que podeu aprofitar —sobretot els directors i altres responsables dels centres— quan reviseu els actuals projectes i documents educatius dels centres públics i concertats, una vegada decidiu adaptar-los als nous requeriments de la LEC i de la normativa que la desplega. Així, aprofito una part del material que he preparat aquests darrers dies per al curs de formació sobre l’autonomia i la direcció dels centres. Estic convençut que us pot ser molt útil en la vostra feina de gestió al centre.


Descarregeu-vos el document

2 comentaris:

  1. Albert,
    Moltes gràcies per compartir el document. En farem difusió en els seminaris d'equips directius de primària de Sabadell i Sant Quirze del Vallès.
    Felicitats pel bloc!

    ResponElimina
  2. Sr. Albert,
    Moltes gràcies per posar el document a disposició de tothom. Molt clarificador i útil, sobretot en aquest moment en què la LEC i els decrets aporten novetats i hem de modificar i reestructurar els documents dels centres educatius.
    Felicitats pel blog!!!
    Marta Rota

    ResponElimina